niedziela, 24 marca 2013

The Versatile Blogger

The Versatile Blogger:
Zasady:
1. Podziękować nominującemu na jego blogu.
2. Ujawnić 7 faktów o sobie.
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 5 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować nominowanego o tym fakcie.


1. Wykonane
2. Ania:
-Jest niską szatynką, o niebieskich oczach.
-Gra na pozycji libero z numerem 3.
-Ulubionym klubem jest Skra Bełchatów.
-Chciałaby wiązać swoją przyszłość z siatkówką.
-Jest chodzącą kaleką, a teraz wraca do zdrowia po rekonstrukcji więzadła krzyżowego.
-Uwielbia słuchać hard style przy pisaniu rozdziałów.
-Przed siatkówką 8 lat trenowała pływanie.

Wiki:
-Dość wysoka, zielonooka, ciemna blondynka o bujnych lokach.
-Rozgrywająca, grająca z numerem 6.
-Uparta perfekcjonistka.
-Uwielbia śpiewać, ale tak, żeby nikt nie słyszał.
-Zdawała egzamin do szkoły muzycznej na fortepian, ale jej nie przyjęli.
-Marzy, aby dostać się do Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Łodzi do liceum.
-Wierna kibicka Skry Bełchatów.


4.Wykonane
5.Wykonane


Blogi które nominuje to:
http://as-prosto-w-serce.blogspot.com/
http://niedostepni-dla-siebie.blogspot.com/
http://parkiet-siatka-mikasa-moje-marzenie.blogspot.com/
http://vesperdreams.blogspot.com/
http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/

32 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację. ;) Złamię trochę zasady i ujawnię te fakty tutaj, w komentarzu. :D

    - W pierwszej klasie gimnazjum w tajemnicy przed rodzicami pofarbowałam włosy na marchewkowy kolor.
    - Studiuję prawo i stosunki międzynarodowe, a siebie widzę za jakiś czas w Warszawie na ul. Wiejskiej 4/6/8.
    - Trzykrotnie brałam udział w poznańskim maratonie.
    - Mam podły charakter. Jestem agresywna, nerwowa, niecierpliwa, uparta, wymagająca, surowa, stanowcza i bezczelna.
    - W swojej domowej bibliotece mam ponad trzysta książek.
    - Regularnie gram w siatkówkę, biegam i rzucam oszczepem. Najczęściej gram na pozycji przyjmującego.
    - Mam słabość do starszych mężczyzn.

    Ale ciii. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz podły charakter? Nie wierze...Ale skoro to prawda to pasujesz na Wiejską :D

      Usuń
  2. O loty! Zdziwił mnie fakt, że Ania to libero! Jej opisywanie jakoś tak pasowało mi do ataku! Tak a Wiki pasuje na rozgrywającą! Po pisania Wiki widać, że to perfekcjonistka, co nie znaczy, że Ania pisze gorzej! Obie jesteście niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania grała na ataku, ale niestety po operacji już nie będzie w stanie..Teraz będzie szalała na libero! Dziwię się tylko, że pasuję na rozgrywającą...przyznaję się, że też miałam niezłą przygodę z atakiem, ale nieudaną :D Dziękujemy bardzo za miłe słowa i szczerze..nie chciałybyśmy, żeby czytelnicy wybierali miedzy jedną, a drugą ;). Pozdrawiam gorąco! /Wiki.

      Usuń
    2. Nikt nie wybiera, bo wszyscy wiedzą, że obie piszecie (sorr, że użyję tego słowa) ZAJEBIŚCIE! *,*

      Usuń
  3. zapraszam na nowy rozdział.
    pozdrawiam:)
    http://www.niedostepni-dla-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy rozdział Bereniki :)
    http://miloscisiatkowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie coś o was wiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyście mieli jeszcze jakieś pytania to śmiało! Jesteśmy otwarte :D /Wiki.

      Usuń
  6. Nie było mnie tydzień a takie znakomite zmiany. Nowy wygląd jest o niebo lepszy! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu akurar macie takie numerki na koszulkach? :). Jakie są wasze stroje w których gracie na zawodach? Sorrki za ciekawość. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się po prostu numerek 3 :)
      A historia jego jest taka, iż jeżdżę autobusem 3 i przy pierwszym wybieraniu stroi kiedy zaczynałam grać, to był pierwszy numer,który wpadł mi do głowy. :D
      Potem jeszcze znalazłam, że jest on szczęśliwy dla mojego imienia i jakoś tak przez przypadkowy wybór, się stał dla mnie szczęśliwy :D /Ania

      Usuń
    2. Przez pierwsze 3 lata edukacji miałam nr 16 w dzienniku i mocno się do niego przywiązałam. Później wybierałyśmy stroje, ale akurat wtedy byłam na obozie, więc dowiedziałam się trochę później niż inne dziewczyny. Bardzo walczyłam o 16, ale jedna z koleżanek z drużyny już zdążyła ją zaklepać :D Chcąc choć trochę podobną..wpadło mi do głowy 6. Teraz bardzo, bardzo, bardzo cieszę się z tego wyboru, a myśl, że Kurek, Kłos, Konarski i Kosok też mają ten numer na koszulce jest... fajna :D Wgl dziwnie się złożyło, że wszyscy mają nazwisko na "K", ale mniejsza o to :D Jeżeli chodzi o nasze stroje to kiedyś miałyśmy niebieskie ze wstawkami białego, a obecne są żółto-czarne. Tak..zgadza się. Wybierałyśmy kolor, inspirując się Skrą, ale stroje bardzo nam się podobają i jesteśmy zadowolone z tej decyzji. /Wiki.

      Usuń
  8. Omomom, żółto - czarne stroje pewnie są śliczne! SKRA! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wrzucimy jakieś zdjęcia z meczu :D /Wiki.

      Usuń
  9. Mogę spytać, gdzie mieszkacie? :D Dokładniej chodzi mi o miasto :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co na to Anka, ale zdradzę, że mieszkamy ok. 40 kilometrów od Warszawy w miejscowości Żyrardów :D /Wiki.

      Usuń
    2. to blisko mnie bo ja w Grodzisku Maz. :)

      Usuń
    3. Ooo..jestem ciekawa czy może się znamy :D /Wiki.

      Usuń
    4. a do jakiej szkoły chodzisz?

      Usuń
  10. A może na 40 tysięcy zrobicie konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego typu konkurs? Co miałybyśmy podać jako nagrody? Bo nie bardzo mam pomysł.. Autografy siatkarzy? Nie róbmy z naszego bloga facebookowych stronek siatkarskich :D Nasze zdjęcie? To dopiero na koniec opowiadania. Naprawdę nie wiem... A chcielibyście jakiś konkurs wgl? Trzeba by się nad tym zastanowić i dokładniej określić warunki :D /Wiki.

      PS. Jestem otwarta na wszelkie propozycje i sugestie :D

      Usuń
  11. Myślę, że konkurs to kiepski pomysł. Wystarczy że będziecie pisały tak jak teraz czyli po prostu świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Musimy was niestety przeprosić, ale z przyczyn świątecznych rozdział dodamy dopiero jutro. Sami rozumiecie, biegające dzieci po domu,rodzinka w komplecie itd, itp :<
    WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM I ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ NA LANY ( A W TYM ROKU WYJĄTKOWO MROŹNY) PONIEDZIAŁEK! ♥ :)/Ania i Wiki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest poniedziałek, a rozdziału nie ma ;(
    Ale u mnie jest - zapraszam ;D
    http://isczaglosemserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poniedziałek jeszcze się nie skończył! Bądź cierpliwa! One nas nie zawiodą! < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że wierzycie w nasze dobro :D /Wiki.

      Usuń
  15. Poniedziałek się niestety skończył ;( Rozdziału jak nie było tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział czeka na czytelników już o 23:51, więc nie rozumiem o co chodzi :D /Wiki.

      Usuń
  16. Przecież już dawno dodały rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie właśnie! Miał być w poniedziałek i był :D I tak jestem szczęśliwa, że się wyrobiłyśmy... wszystko na farcie xd /Wiki.

      Usuń