piątek, 8 lutego 2013

OGŁOSZENIA PARAFIALNE!

Mam dla was pewną informacje. Wiemy, że trochę nawaliłyśmy, ale na prawdę zmagałyśmy się z brakiem czasu i  weny. Mam nadzieje, że to zrozumiecie. Ale mamy teraz inny problem, Wiktorii nie działa internet i od wczoraj jej rozdział jest gotowy, zarówno jak i mój, ale nie ma jak go do mnie wysłać. Więc teraz dodanie będzie zależne od tego, kiedy jej internet wreszcie zadziała <módlmy się oby jak najszybciej>.

Do tego mamy pewną informację. Żeby wreszcie na naszym blogu zapanował spokój, rozdziały będą dodawane w środy i w soboty. Z tym, że w środę krótsze <ponieważ mamy szkołę>, a w sobotę dłuższe. Mamy nadzieję, że odpowiada wam taki układ :)

Pozdrawiamy i mamy nadzieje, że uda nam się wstawić jak najszybciej rozdział! :)
Ania i Wiki.

10 komentarzy:

  1. Odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z dodawaniem rozdziałów w środy i soboty. Mam nadzieję, że Wiktorii interner zadziała jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ten pomysł ;p Zapraszam
    http://parkiet-siatka-mikasa-moje-marzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niech Wiki przyniesie do Ciebie na pendrivie rozdział i u Ciebie wstawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety między moim domem, a Wiki jest ponad 10 km różnicy (i to do tego pociągiem), więc nie da rady :)

      Usuń
  5. Układ bardzo mi odpowiada. :) Ale się porobiło z tym internetem ;/ Wiadomo kiedy będzie już miała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, szkoda noooo. Tak czekałam. Ale rozumiemy :). Ten układ jest ŚWIETNY! <3

    OdpowiedzUsuń