niedziela, 7 kwietnia 2013

Złe wieści.

Zacznę od tego, że zapadła lepsza decyzja niż gorsza. Początkowo zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga, ale ostatecznie stanęło na tym, że przez najbliższe dwa tygodnie rozdział się nie ukaże. Mam niesamowitego doła i muszę odpocząć od pisania, żeby wrócić z nowym zapałem i chęcią. Ostatnio bardzo ciężko było mi sklecić chociaż pół strony opowiadania, a teraz problem sprawia mi nawet jedno zdanie. Nie mogę też się oderwać od rzeczywistości, bo codzienność jest taka, a nie inna. Szkoła, treningi, mecze, przyjaciele. Przez brak czasu zaczęłam traktować blog jako kolejny męczący obowiązek, a bardzo nie chcę go tak postrzegać. Podsumowując..cała wina leży po mojej stronie, ale mam nadzieję, że rozumiecie. Muszę na nowo zakochać się w tym opowiadaniu i tworzyć je z pasją.
Mam wielką nadzieję, że nikogo nie zawiodłam i że po przerwie wciąż będzie ktoś nas odwiedzał. ;) Bardzo wszystkich przepraszam./Wiktoria.

14 komentarzy:

  1. Może jakoś wytrzymam ale będzie ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż.. trzeba wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. a czesc Ani bedzie sie pojawiac.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, sama mam takie problemy. Trzymam kciuki za wenę i nowy zapał. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;)
    http://miloscisiatkowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje , że wena do ciebie szybko wróci :) na pewno będziemy czekać z niecierpliwością ;D
    http://always-togheter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to skomentować... jest mi smutno. WRACAJ SZYBKO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie zawieszajcie, bo potem wyjdzie tak, że to koniec :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dziewczyny do Nas powrócą z nowym zapasem pozytywnej energii! :D
    A tymczasem zapraszam na do mnie na trzeci rozdział :) /A.
    http://marzenia-sa-na-wyciagniecie-reki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdzie się nie wybieramy i zostaniemy z wami jeszcze długo! :D
    Właśnie przeszłyśmy, przez masakryczny tydzień szkoły,ale zabieramy się już powoli do pisania i w następny weekend możecie już szukać kolejnego rozdziału :) /Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jakiś wyciek dodacie? :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden pojawił się na naszej stronce na facebooku :D

      Usuń
  11. kieedy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń